Rekrutacja do III edycji

logowanie.png


Drodzy Doktoranci,
Uprzejmie informujemy, że z dniem 21.01.2022 r. ruszyła trzecia rekrutacja do interdyscyplinarnego programu studiów doktoranckich w ramach projektu pt. Wielomodułowy program poprawy efektywności i jakości funkcjonowania Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, zadanie 5, moduł 5 realizowanego na podstawie Umowy o dofinasowanie Projektu nr POWR.03.05.00-00-z082/18, zawartej dnia 12 czerwca 2019 r. w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020, Oś priorytetowa III – Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 – Kompleksowe programy szkół wyższych.

Zarządzenie nr 4/2022 Rektora GUMed (295 KB) w sprawie regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w interdyscyplinarnym programie studiów doktoranckich, realizowanym w ramach projektu pt. Wielomodułowy program poprawy efektywności i jakości funkcjonowania Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, zadanie 5 – Uruchomienie interdyscyplinarnego programu studiów doktoranckich (moduł 5).

Regulamin rekrutacji i uczestnictwa (840 KB) w interdyscyplinarnym programie studiów doktoranckich, realizowanym w ramach projektu pt. Wielomodułowy program poprawy efektywności i jakości funkcjonowania Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, zadanie 5 – Uruchomienie interdyscyplinarnego programu studiów doktoranckich (moduł 5).




Terminy rekrutacyjne

Składanie dokumentów 21.01.2022 r. – 21.03.2022 r. (przedłużony czas rekrutacji)
Ogłoszenie list rankingowych luty/marzec 2022 r.
Lista osób przyjętych do programu w ramach III naboru (80,5 KB)



Wymagane dokumenty rekrutacyjne:

Wniosek o przyjęcie do Programu

zawierający wykaz dorobku naukowego Kandydata oraz osiągnięć w zakresie praw własności intelektualnej i zastosowania wyników badań naukowych w praktyce, wraz z dokumentami potwierdzającymi osiągnięcia naukowe i aktywności dodatkowe w trakcie kształcenia na Studiach Doktoranckich lub w Szkole Doktorskiej, a także opis zadania badawczego w obszarze planowanej rozprawy doktorskiej i dotychczasowego przebiegu prac nad przygotowaniem tej rozprawy (przewidywany plan doktoratu) oraz informację dotyczącą stopnia zaawansowania prac nad przygotowaniem rozprawy doktorskiej i spodziewanego terminu obrony doktoratu

Załącznik nr 1. Wniosek o przyjęcie do programu (1,52 MB)
Curriculum vitae
List motywacyjny

krótkim opisem dotychczas realizowanych projektów badawczych, zainteresowań oraz planów naukowych i zawodowych, a także uzasadnieniem potrzeby udziału w aktywnościach przewidzianych w ramach Programu (maks. 1 strona A4)

 
Oświadczenie dotyczące danych osobowych Oświadczenie dot. danych osobowych (716 KB)



Wymagane dokumenty rekrutacyjne kandydat składa:

osobiście Biuro Spraw Doktoranckich

ul. Dębinki 7, budynek nr 13, pokój nr 27 (I piętro)
80-211 Gdańsk

(58) 349 18 37


czynne: pon.-pt., godz. 9:30 – 13:30
pocztą pocztą tradycyjną (za potwierdzeniem odbioru) lub pocztą kurierską – na adres Biura Spraw Doktoranckich
elektronicznie na adres e-mail:

pszd.power@gumed.edu.pl

Dokumenty dla osób zakwalifikowanych do programu
Regulamin przyznawania stypendiów naukowych (522 KB)
Umowa stypendialna (375 KB)