Gdański Uniwersytet Medyczny ogłasza konkurs
na przeprowadzenie modyfikacji programów studiów na różnych kierunkach oraz uruchomienie nowych interdyscyplinarnych fakultetów w ramach projektu pt. „Wielomodułowy program poprawy efektywności i jakości funkcjonowania Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego”, zadanie 1 „Dostosowanie i realizacja zmodyfikowanych programów kształcenia na wybranych kierunkach studiów”(moduł 1), współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020
[I]
INFORMACJE OGÓLNE
1. Organizatorem Konkursu jest:
Gdański Uniwersytet Medyczny
ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a,
80-210 Gdańsk
strona internetowa projektu: https://power3-5.gumed.edu.pl/
zakładka:Dostosowanie i realizacja zmodyfikowanych programów kształcenia na wybranych kierunkach studiów (moduł 1)
Kontakt:
Projekt POWER 3.5
e-mail: kadrydydaktyka@gumed.edu.pl
Magdalena Perzanowska, email: magdalena.perzanowska@gumed.edu.pl (kwestie merytoryczne).
Joanna Radzanowska, email: joanna.radzanowska@gumed.edu.pl (obsługa administracyjna)
2. Szczegółowy opis procedury konkursowej, w tym warunki udziału w postępowaniu konkursowym, cel konkursu, opis sposobu przygotowywania ofert oraz informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy, sposób porozumiewania się Organizatora z Uczestnikami, czy klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zostały opisane w Regulaminie konkursów dla nauczycieli akademickich, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Rektora nr 49/2021, zwanym dalej Regulaminem.
[II]
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU KONKURSU
1. Przedmiotem konkursu są działania związane z modyfikacją co najmniej 20 przedmiotów standardowych poprzez przygotowanie na podstawie wyłonionych ofert scenariuszy zajęć, prezentacji, programów zajęć oraz opracowaniem co najmniej 7 nowych przedmiotów fakultatywnych poprzez przygotowanie na podstawie wyłonionych ofert scenariuszy zajęć, prezentacji, programów zajęć służących wprowadzeniu nowych zajęć fakultatywnych w ramach projektu pt. „Wielomodułowy program poprawy efektywności i jakości funkcjonowania Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego”, zadanie 1 „Dostosowanie i realizacja zmodyfikowanych programów kształcenia na wybranych kierunkach studiów” (moduł 1), współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020, realizowanego na podstawie Umowy o dofinasowanie nr POWR.03.05.00-00-z082/18, zawartej dnia 12 czerwca 2019 r. Dokumentacja w ramach realizowanego zadania musi być opatrzona odpowiednimi logotypami, które zostaną umieszczone na stronie internetowej projektu.
2. Grupa docelowa – Z uwagi na kompleksowy charakter planowanych działań, za grupę docelową można uznać wszystkich studentów na kierunkach polskojęzycznych, uczestniczących w zajęciach na nowych i zmodyfikowanych przedmiotach. Uczestnikami będą studenci kształcący się na kierunkach, na których zostaną zmodyfikowane przedmioty oraz studenci uczestniczący w nowych fakultetach.
[III]
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ORGANIZATOR BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY,
WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Oferty podlegać będą ocenie merytorycznej Komisji Konkursowej w składzie:
a) prof. dr hab. Jacek Bigda – Przewodniczący
b) dr hab. Bartosz Wielgomas
c) prof. dr hab. Marek Niedoszytko
d) prof. dr hab. Przemysław Rutkowski
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów przyznanych na poniższych zasadach:
a) W przypadku oferty wstępnej na przygotowanie sylabusów, scenariuszy zajęć, prezentacji oraz programów zajęć mających na celu modyfikację istniejących przedmiotów standardowych będzie brany pod uwagę:
b) W przypadku oferty wstępnej na opracowanie sylabusów, scenariuszy zajęć, prezentacji oraz programów zajęć służących wprowadzeniu nowych przedmiotów fakultatywnych będzie brane pod uwagę:
3. Oferta Uczestnika zostanie odrzucona, jeżeli:
[IV]
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Oferta wstępna na modyfikację przedmiotu standardowego (zgodnie z załącznikiem nr 1 do Regulaminu) oraz oferta wstępna nowego fakultetu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do Regulaminu) powinna zostać złożona najpóźniej do dnia 16.06.2021r. do godziny 14:00 w formie elektronicznej na adres email: kadrydydaktyka@gumed.edu.pl lub w wersji papierowej na adres: Biuro ds. Kształcenia i Rozwoju, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, pokój 209, 80-210 Gdańsk.
2. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej w tytule wiadomości należy wpisać „ZADANIE 1-PROJEKT 3.5”.