Rekrutacja

logowanie.png
Drodzy Studenci,
Uprzejmie informujemy, że w dniu 06.08.2020 r. rozpoczęła się rekrutacja do programu zajęć warsztatowych w formie projektowej w ramach projektu pt. „Wielomodułowy program poprawy efektywności i jakości funkcjonowania Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, zadanie 3 – Program poprawy kompetencji studentów (moduł 2), realizowanego na podstawie Umowy o dofinasowanie projektu nr POWR.03.05.00-00-z082/18, zawartej dnia 12 czerwca 2019 r. w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020, Oś priorytetowa III – Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 – Kompleksowe programy szkół wyższych.



Regulamin rekrutacji i uczestnictwa (861 KB) w programie zajęć warsztatowych w formie projektowej, realizowanym w ramach projektu pt. Wielomodułowy program poprawy efektywności i jakości funkcjonowania Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, zadanie 3 – Program poprawy kompetencji studentów (moduł 2).
Zarządzenie zmieniające Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w programie zajęć warsztatowych w formie projektowej: Zarządzenie nr 86/2020 Rektora GUMed (124 KB)




Terminy rekrutacyjne

Składanie dokumentów 06.08.2020 – 15.09.2020
Ogłoszenie list rankingowych do 30.09.2020
Lista rankingowa dostępna w pliku



Dokumenty rekrutacyjne

Wniosek o przyjęcie do Programu

zawierający m.in. syntetyczny opis projektu planowanego do realizacji w ramach Programu (dla opisu projektu – maks. 2 strony A4)

Wniosek o przyjęcie do programu (70,5 KB)
Curriculum Vitae

(maks. 2 strony A4)

 
List motywacyjny

z krótkim opisem dotychczas realizowanych projektów badawczych, zainteresowań oraz planów naukowych i zawodowych, a także uzasadnieniem potrzeby udziału w aktywnościach przewidzianych w ramach Programu (maks. 3 strony A4)

 
Pisemna informacja o średniej ocen

z lat studiów poprzedzających rok złożenia aplikacji, potwierdzona przez właściwy dziekanat

 
Rekomendacja od opiekuna naukowego/samodzielnego pracownika naukowego (fakultatywnie)  
List poparcia od zaproponowanego tutora (fakultatywnie)  
Zgoda Komisji Bioetycznej bądź deklaracja, że taka zgoda zostanie uzyskana przed rozpoczęciem realizacji projektu badawczego – w razie potrzeby  
Oświadczenie dotyczące danych osobowych Oświadczenie dot. danych osobowych (705 KB)
Umowa uczestnictwa w projekcie Umowa przystosowana do druku monochromatycznego (czarno-białego) (482 KB)
Umowa przystosowana do druku kolorowego (499 KB)



Dokumenty rekrutacyjne Kandydat składa:

osobiście Biuro ds. Studenckich
ul. Marii Skłodowskiej-Curie 3a (budynek Rektoratu), pokój nr 102,
80-210 Gdańsk
czynne: poniedziałek-piątek, godz. 8:30 – 14:30
pocztą pocztą tradycyjną (za potwierdzeniem odbioru) lub pocztą kurierską – na adres Biura ds. Studenckich
elektronicznie na adresy e-mail:
ysp@gumed.edu.pl oraz ysp.biuro@gumed.edu.pl

W przypadku złożenia dokumentów rekrutacyjnych w formie elektronicznej, Kandydat zobowiązany jest do dostarczenia papierowej wersji tych dokumentów, najpóźniej do dnia ogłoszenia wyników rekrutacji do Projektu.